Δράση: Μετασχηματίζουσα Μάθηση - εκπαιδευτική πρακτική στα Νέα Ελληνικά της Β ΕΠΑΛ

 Εκπαιδευτική Πρακτική της Μετασχηματίζουσας Μάθησης 




Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια τους μαθήματος των Νέων Ελληνικών, από την φιλόλογο κ. Κουντάκη Δήμητρα, η μέθοδος της μετασχηματίζουσας μάθησης.

Στη συγκεκριμένη φωτογραφία αποτυπώνεται μια στιγμή της εκπαιδευτικής μας πρακτικής, κατά την οποία οι μαθητές μας ασχολούνται με την Τέχνη ως μέσο ενίσχυσης των σχέσεων μεταξύ τους.

Η Τέχνη είναι βέβαιο ότι αποτελεί μια γλώσσα που ξεπερνά τα λόγια και επιτρέπει στους μαθητές να συνδεθούν σε βαθύτερο επίπεδο. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μετασχηματίζουσας μάθησης, μέσω της οποίας προωθείται η κριτική σκέψη, η αυτοανακάλυψη και η συνεργασία. Οι δραστηριότητες περιλάμβαναν ανοιχτή συζήτηση, ανάλυση του έργου τέχνης και βιωματικές πρακτικές, τα οποία ενθάρρυναν την έκφραση και την ανταλλαγή απόψεων, σκέψεων και
συναισθημάτων.

Στόχος ήταν να αναδειχθεί η σημασία της Τέχνης ως καταλύτη για θετικές αλλαγές στη συμπεριφορά και την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών.

Το έργο που χρησιμοποιήθηκε ήταν μια άποψη της ιστορικής εγκατάστασης «Κουτσό» που ο Βλάσης Κανιάρης δημιούργησε το 1974.