Στο πλαίσιο καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων, το σχολείο μας υλοποίησε δράση με στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της παρατήρησης και της ερμηνείας μέσα από την ανάλυση του έργου "Ο Πύργος της Βαβέλ" του Pieter Bruegel, με τη μέθοδο Perkins.
Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, οι μαθητές παρατήρησαν λεπτομέρειες του πίνακα, ερμήνευσαν το συμβολικό του περιεχόμενο και συζήτησαν πώς συνδέεται με τη σύγχρονη εποχή, ειδικά με την έννοια της παγκοσμιοποίησης. Η δράση αυτή τους έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης και εμβάθυνσης και να εκφράσουν τις ιδέες τους.