eTwinning : Συμμετοχή σε πρόγραμμα eTwinning

 Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας συμμετέχει παράλληλα με το πρόγραμμα Erasmus+KA102 και σε πρόγραμμα eTwinning με θέμα : " Internet Marketing and Social Media Marketing as digital communication tools"


Τα Social Media & Marketing έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις καθώς οι άνθρωποι συμμετέχουν ενεργά και καθώς η συμμετοχή τους αυξάνεται, το επιχειρηματικό μάρκετινγκ εξελίσσεται και είμαστε υποχρεωμένοι να το ακολουθήσουμε. Δηλώνουν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ότι το Διαδίκτυο να είναι μια πραγματική πηγή πληροφοριών πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Οι ανάγκες των μαθητών του Τμήματος Οικονομικών και Τεχνολογιών Πληροφορικής μας προέκυψαν μετά από έρευνα στο σχολείο όπου συμμετείχαν μαθητές από όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξε ότι το 90% χρησιμοποιεί και ενημερώνεται από τα Social Media για τις αγορές τους. 
Η εκπαίδευση σε αυτόν τον τομέα παρείχε από την άλλη απλή θεωρητική βάση χωρίς
εμβάθυνση. Έτσι, σχεδιάζεται ένα εκπαιδευτικό σχέδιο που αποτελείται από θεωρητική κατάρτιση και πρακτικές τεχνικές. Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να απορροφήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες
θα αποκτήσουν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Το σχέδιό μας επικεντρώνεται στη σωστή διαχείριση των Social Media & Marketing.

Στο πρόγραμμα eTwinning συμμετέχουν ο υπεύθυνος έργου κ. Γιακουμάκης Εμμανουήλ , ο Δ/ντής του σχολείου, κλάδου Οικονομίας-ΠΕ80 και η εκπαιδευτικός κ. Δακανάλη Μαρία, κλάδου Πληροφορικής-ΠΕ86.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν δέκα(10) μαθητές/τριες από τους τομείς της Οικονομίας και της Πληροφορικής.

Τμήμα Διοίκησης και Οικονομίας:
  1. Δαγαλάκη Σοφία
  2. Θεοδωράκης Μιχαήλ
  3. Μακράκη Μαρία
  4. Μαυρολάκης Μιχαήλ
  5. Σουργιαδάκη Αντιγόνη
Τμήμα Πληροφορικής:
  1. Αλέξης Κων/νος
  2. Βουζουνεράκης Βασίλειος
  3. Γκαλίτσα Αικατερίνη
  4. Σέργη Αγάπη
  5. Τρανού Νίκη

Η σελίδα του προγράμματος eTwinning στο Twinspace

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε και στο σύνδεσμο του blog του έργου πατώντας εδώ